|
|
|
Szanowni Państwo!
Uprzejmie informujemy, że recepcja Międzynarodowej konferencji dydaktyczno-szkoleniowej "100-lecie pielęgniarstwa w Polsce. Teoria i praktyka XXI wieku." będzie czynna od 1 czerwca.
Osoby, które wcześniej przyjadą do Krakowa zapraszamy po odbiór identyfikatora oraz materiałów konferencyjnych już w środę.
Godziny otwarcia recepcji:
Recepcja będzie znajdowała się w holu głównym budynku Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego, przy ul. Krupniczej 33.
Mapa z zaznaczonym budynkiem Auditorium Maximum UJ oraz trasa do Teatru Słowackiego
Prosimy, aby przed dokonaniem rejestracji uważnie przeczytać poniższy komunikat.
Każda osoba, która chce uczestniczyć w Zjeździe, powinna się zarejestrować. Jedna osoba może dokonać tylko jednej rejestracji. Dokonanie płatności oraz przesłanie streszczenia jest możliwe tylko po uprzednim dokonaniu rejestracji i zalogowaniu się do systemu. Logować się do systemu mogą tylko osoby wcześniej zarejestrowane.
Rezerwacji hotelu na czas trwania konferencji będzie można dokonać od stycznia 2011 roku.
Informacje dotyczące płatności i faktur oraz zakwaterowania, znajdują się odpowiednio w zakładkach PŁATNOŚCI I FAKTURY oraz ZAKWATEROWANIE.
Ważne!!
Użytkownicy komputerów firmy Apple proszeni są o korzystanie przy rejestracji z rzeglądarki internetowej Mozilla Firefox, ponieważ system nie obsługuje przeglądarki Safari.
Rejestracja na Konferencję odbywa się on-line za pośrednictwem systemu rejestracyjnego "Coffee". W przypadku popełnienia błędu przy rejestracji (np. w imieniu i nazwisku, danych instytucji wyborze opłaty rejestracyjnej, rezerwacji hotelowej, danych do faktury), można go skorygować po zalogowaniu się do sytemu.
Podczas rejestracji można wykupić udział osoby towarzyszącej w przerwach kawowych oraz obiadach. Wówczas należy w opłatach rejestracyjnych zaznaczyć opłatę za os. towarzyszącą. Osoba towarzysząca to osoba, która nie uczestniczy w obradach i nie otrzymuje materiałów konferencyjnych.
OPŁATY REJESTRACYJNE
Opłata za konferencję obejmuje uczestnictwo w wykładach, warsztatach, materiały konferencyjne, certyfikaty, udział w przerwach obiadowych i kawowych oraz w bankiecie. Osoba towarzysząca uczestniczy w bankiecie.
W celu dokonania rejestracji należy kliknąć przycisk Zarejestruj się w panelu rejestracji poniżej. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcją zamieszczoną w systemie.
Żeby zalogować się do systemu, proszę kliknąć poniżej przycisk Zaloguj.
Jeśli będę Państwo potrzebowali pomocy technicznej związanej z rejestracją / logowaniem, opłatami, rezerwacją noclegu itp.,
prosimy kontaktować się z Elżbietą Jagłowską lub Katarzyną Tumm z Biura Organizacji Imprez Uniwersytetu Jagiellońskiego [tel. (012) 663 38 58, e-mail: cbin@adm.uj.edu.pl].
|